WIL JE OOK EEN RECENSIE ACHTERLATEN?

ONDERAAN DE PAGINA KAN JE ERVARINGEN VAN ANDERE CURSISTEN LEZEN

Naam
Rating
Recensie

★★★★★
My nails were extremely thin and short when I visited Kasia. I also needed to keep them quite short because I play piano. The quality and the speed of work is super high, this is a true professional, the way the gel is applied and the material itself - high quality. On top of that - nice and cozy office, a pleasant talk and a nice mood! It was possible to book further appointments months ahead and pay by card effortlessly. I am very very pleased.
- Olga

★★★★★
Ik vond het super! Werd heel vriendelijk ontvangen en lekker met elkaar gekletst. Ben heel tevreden en super blij met het resultaat en verheug me weer op de volgende afspraak. Ik zou iedereen aanraden om naar Kasia te gaan
- Lianne

★★★★★
Mijn nagels zijn altijd prachtig als ik bij Kasia ben geweest. We hebben altijd fijne gesprekken en ze heeft altijd hele goede adviezen. Meer dan tevreden.
- Kim

★★★★★
Vandaag heeft Kasia een workshop gegeven aan leerlingen van het vmbo Terra voor het keuzevak kennismaking met uiterlijke verzorging. Kasia had alles zeer goed voorbereid. De leerlingen waren 2 uur geconcentreerd bezig en waren zeer enthousiast. Bedankt Kasia voor je deskundigheid en mooie workshop.
- Docent

★★★★★
Lieve vakkundige nagelstyliste. Heel erg tevreden over mijn nieuwe nagels . Kan het iedereen aanraden . Uiteraard staat de nieuwe afspraak voor over 4 weken en ik kijk er naar uit .
- Astrid

★★★★★
Het was gezellig en ik heb weer mooie nagels. Ook geeft ze heel goede tips, niet alleen voor je handen en nagels, maar ook advies voor je gezondheid en hoe te ontspannen. Ik ben heel tevreden en kijk graag uit naar onze volgende afspraak.
- Kim

★★★★★
Vakkundig en nauwkeurig. Daarnaast ook nog eens een gezellige gesprekspartner.
- Diny

★★★★★
Altijd een fijn gesprek en mooie natuurlijke nagelbehandeling! Erg blij mee!
- Margriet

★★★★★
5 sterren zowel de behandeling als de prettige sfeer met Kasia in de salon. Heel erg tevreden. Bedankt.
- Wilma

★★★★★
Altijd gezellig en ik verlaat de salon weer met de mooiste nagels!
- Marleen

★★★★★
To chyba moje 3? 4? Szkolenie u Kasi. Napewno nie ostatnie!
- Dagmara

★★★★★
Ik heb gister een training gevolgd bij Kasia. Het was een super leuke en vooral hele leerzame ochtend. Nogmaals bedankt..
- Janine

★★★★★
Ik heb erg veel van je geleerd. Je geeft rustig les en geeft duidelijke uitleg. 1op 1 daar leer ik het meeste van. Bedankt!
- Marlinde

★★★★★
Ik heb ontzettend veel geleerd: tips en adviezen die ik direct in de praktijk kon brengen. Kasia denkt mee, kijkt waar jij bent qua niveau en stemt daarop af: ik heb het als zeer positief ervaren.
- Rafaela

★★★★★
Ze levert altijd topwerk....!!En niet te vergeten altijd erg gezellig en sociaal!!
- Linda

★★★★★
Glossyswan is echt super. Zowel qua persoon als kwaliteit. Ik was blij verrast en het resultaat was erg goed. Een voorrecht om klant bij haar te zijn
- Marlies

★★★★★
Kasia is zeer professioneel en maakt mijn nagels elke keer weer mooier. Ze werkt hygiënisch en haar salon is schoon. Daarnaast is het altijd heel gezellig.
- Iris

★★★★★
Mooiste nagels ooit!!!
- Jessica

★★★★★
Prachtige nagels en mooie gesprekken. Zo fijn om bij jou te zijn.
- Ellen

★★★★★
Prachtige nagels en ondertussen gezellige gesprekken! Kasia maakt er elke keer weer een kunstwerk van!
- Carolien

★★★★★
Super goede manicure. De beste van de wereld en dat merk je. Mijn nagels blijven super mooi. Scheuren nooit meer. Lak blijft heel goed zitten. En de ontwerpen die ze maakt….een vakvrouw! Beeldschoon
- Marlies

★★★★★
Super blij met mijn nagels, hele fijne behandeling gehad en echt heel erg mooi geworden. Helemaal bruiloft-ready!
- Anne

★★★★★
Heel veel informatie, dat is top en veel geleerd en nu blijven oefenen oefenen
- Ineke

★★★★★
Professioneel, zeer kundig en hele mooie nagels. Ik kom graag weer!
- Iris

★★★★★
Met veel aandacht en deskundigheid wordt er gewerkt en ondertussen prachtige liefdevolle gesprekken!!!
- Margriet

★★★★★
Duidelijk uitleg en geduldig lerares. Top combinatie.
- Alicja

★★★★★
Kasia is een hele lieve sympathieke vrouw. Legt alles heel duidelijk uit. Heb vandaag de workshop soft manicure gedaan. Ga zeker meer workshops doen. Er staat al weer 1 gepland.
- Jannie

★★★★★
Een super leuke en leerzame cursus gehad. Kasia heeft heel veel geduld en neemt de tijd voor je, wat heel fijn is. Omdat de cursus 1 op 1 is kan ze goed zien wat je doet en feedback geven. Ik kom zeker nog eens terug voor een vervolg cursus! Nogmaals heel erg bedankt.
- Janet

★★★★★
Elke keer ben ik weer verbaasd hoe mooi mijn nagels zijn geworden Maar ik kom niet alleen voor mijn nagels. We hebben samen hele mooie gesprekken. Ik loop vol energie weer naar buiten
- Ellen

★★★★★
Cursus soft manicure. De informatie wordt fijn en rustig uitgelegd. Er is een hele prettige sfeer. Zeker een aanrader!
- Hannah

★★★★★
Ik vond het een hele leuke en leerzame ochtend
- Larissa

★★★★★
Ik heb erg veel van je geleerd. Je geeft rustig les en geeft duidelijke uitleg. 1op 1 daar leer ik het meeste van. Bedankt
- Marlinde

★★★★★
Lief, gezellig en erg leerzaam! Een hele fijne cursus biab gehad!
- Petra

★★★★★
Super goeie en lieve lerares. Ze legt alles goed uit en doet het ook goed voor. Stap voor stap neemt ze met je door wat je moet doen. Ik heb echt goeie tips gehad 🙂 In de toekomst wil ik graag nog een keer bij haar komen.
- Angelique

★★★★★
Ik heb twee cursussen gevolgd bij Glossy Swan. De cursussen zijn professioneel, flexibel en aangepast aan je behoeften. Er wordt met aandacht naar je geluisterd, waardoor elke cursus goed op maat is. Super fijne rustige sfeer een heel gastvrij.
- Lilian

★★★★★
The place to be for nail workshops. Kasia is the nicest and most patient person I ever met
- Kazimierz

★★★★★
Ik heb vandaag 2 cursussen gevolgd. Ik vond de cursussen heel leuk en nuttig. Ze waren heel leerzaam, ik heb de juiste techniek geleerd om Biab te kunnen zetten. Ze was heel vriendelijk en deskundig. Ik raad haar zeker aan !!
- M.

★★★★★
Een leerzame ochtend heb ik gehad bij Kasia, een aanrader om naartoe te gaan! Kasia leert je veel, kleine weetjes wat de behandeling sneller doet gaan en is natuurlijk heel goed in wat ze doet!
- Kirsten

★★★★★
Ik heb de cursus perfect gel polish gevolgd omdat ik ambulant nagelstyliste wil worden. Naast het feit dat Kasia de tijd neemt om alle theorie en praktijk goed met je door te nemen, is ze ook een fantastische mentor. Ik kijk nu al uit naar de volgende cursussen!
- Marije

★★★★★
Als beginnende nagelstyliste zocht ik naar een goede individuele cursus om de basis op een rustige en duidelijke manier te leren. Glossy Swan is hier ideaal voor! Ik heb nu 2 dagen een cursus gehad en voel mij een stuk zekerder in mijn werk. Ze kijkt naar wat jij als persoon nodig hebt, neemt hier de tijd voor en geeft goede feedback. Ook is ze heel gastvrij en gezellig en krijg je ook nog eens een gezonde smoothie tussendoor! Ik ben zeker van plan om in de toekomst vaker bij haar een cursus te volgen, ik wil niet meer anders!
- Anouk

★★★★★
Dikke vette aanrader !! Een echt professional in haar passie/werk! En ook nog eens super lief!
- Julia

★★★★★
Ontzettend leerzame cursus gevolgd! Zo fijn hoe ze overal naar kijkt en verbeter punten geeft. Daarnaast ontzettend gezellig gehad (:
- Marjonlijn

★★★★★
Meedenkend, precies en levert prachtig werk! Zo blij met de nagels elke keer!
- Marleen

★★★★★
Hele fijne cursus Basis Gel Polish gehad! Heel leerzaam van begin tot eind, duidelijke uitleg en ook gezellig! Geen cursus tot aan de deur, ook een goede nazorg.
- Marlies

★★★★★
Een super leerzame nailart cursus gehad! Alles werd goed uitgelegd en goed de tijd voor genomen. Goede opbouw van de cursus als het je eerste keer nailart was, dat vond ik heel fijn
- Zahra

★★★★★
Ik ben bij Kasia geweest voor een cursus NN + Soft Manicure. Super leuke cursus met duidelijk uitleg.. Kasia bedankt voor deze leerzame en gezellige dagen. Zeker een aanrader!
- Esther

★★★★★
Ik ben bij Kasia geweest voor een cursus NN + Soft Manicure. Ik wilde heel graag deze cursus doen voor ik ging bevallen maar helaas was er geen plek meer. Ik was zo blij verrast toen ik een bericht kreeg dat er een plekje vrij was gekomen. Echt een cadeautje was dat! De cursus was ontzettend leerzaam en daarnaast heel erg gezellig. De lunch was echt heerlijk, een kers op de taart. Heel fijn dat je ook na de cursus bij Kasia terecht kan voor hulp/feedback. Al met al een super goede ervaring gehad, echt een aanrader.
- A.K.

★★★★★
Een hele fijne cursus gellak gehad en goede en duidelijke uitleg!
- S.

★★★★★
Vandaag mijn eerste training gehad en een onwijs goede ervaring! Kijk ontzettend uit naar de volgende trainingen
- Joanie

★★★★★
Een super fijne cursus gehad! Bij de salon nail art cursus hele mooie designs mogen leren. Ze neemt alle tijd voor je en legt alles goed uit. Als ik in de toekomst weer een cursus wil volgen kom ik graag weer bij GlossySwan. Je bent een topper!
- Beau

★★★★★
Cursus NN BIAB gedaan bij Glossy Swan. Super veel geleerd van Kasia. En wat is het een lieve vrouw en haar man heeft een heerlijke lunch verzorgd. Het is net of je thuis komt. Ik ga zeker nog een keer een cursus volgen Bedankt
- Petra

★★★★★
Hele fijne en leerzame training gehad. Zeker een aanrader om heen te gaan!
- Manon

★★★★★
Super fijne cursus gehad! Zeer leerzaam, ze heeft super veel geduld en kan goed uitleggen.
- Kimberly

★★★★★
Vandaag cursus gehad voor de NN soft manicure. Hele fijne cursus goede uitleg en helpt je op alle punten. Kijkt ook goed met je mee en je krijgt absoluut de benodigde aandacht. Zeker een aanrader om een cursus bij haar te volgen.
- Naomi

★★★★★
De cursus bij Kasia was echt een cadeau voor mij. Ze is een lieve vrouw met heel veel kennis. Ik ga weer vol energie aan de slag. Ook haar man Jacek heeft een heerlijke lunch gemaakt. Als je ooit een cursus wil volgen zou ik Glossy Swan zeker aanbevelen. Ik ga in ieder gevalnog een keer!
- Alexandra

★★★★★
Kortgeleden mijn eerste 1 op 1 cursus gedaan bij Kasia. Bij binnenkomst voelt het net of kom je er al heel lang. Kasia is een warme gezellige vrouw die jou direct op je gemak laat voelen. Zij is een groot professional in haar vak en dat merk je ook direct aan de manier waarop zij de cursus geeft. Het was een leerzame dag met een goed verzorgde lunch. Als je er over nadenkt een cursus te gaan volgen raad ik GlossySwan/Kasia zeker aan. Ook erg fijn dat ze met losse " modules" werkt zodat je alleen de cursussen kan volgen die bij jou passen en die jij wil. Het is niet alleen leuk en leerzaam maar zij haalt het beste uit jou mede door haar kritische blik wat erg fijn is. Ik ga zeker nog een vervolg cursus bij haar doen!
- Nynke

★★★★★
Kasia is een prachtige vrouw van binnen en buiten! Ze heeft heel veel geduld bij het geven van trainingen en helpt je op weg naar perfectie. Ook na de trainingen kun je altijd bij haar terecht met je vragen. Ik heb nu twee trainingen bij haar gevolgd en zal voor een volgende zeker weer naar haar gaan.
- Marloes

★★★★★
Lieve Kasia, Wat kijk ik terug op de fijne trainingsdagen van jou! De gezelligheid en jouw leerwijze is aangenaam. Ik ben met een brede lach naar huis gereden met veel informatie. Ik hoop je snel weer te zien, veel liefs Sam<3
- Sam

★★★★★
Inmiddels al meerdere trainingen gevolgd bij Kasia. En wauw! Samen met Kasia streef je naar de perfecte nagel en zal ze je het 100x uitleggen tot je precies weet hoe het moet. Kasia is een vrouw met een hart van goud, heeft enorm veel geduld en weet waar ze het over heeft. Twijfel je om een training te volgen? Volg deze dan zeker bij Glossyswan, echt je krijgt geen spijt.
- Sylvana

★★★★★
Kasia is een professional in wat ze doet. Van hygiëne tot aan lakken, het verzorgen van de handen en nagels en bovendien een super lieve meid. Of het nou iets over the top moet of juist iets neutraal, ze denkt altijd mee en adviseert. Elke maand ben ik weer blij als ik geweest ben
- Susan

★★★★★
Kasia is een super lieve en ervaren educator -vol passie. Zij kan alles goed uitleggen. Ik ben zeer tevreden over de cursus die ik bij Glossy Swan heb gevolgd.
- Maja

★★★★★
Wat een vakvrouw, ze weet waar ze over praat. Ze geeft op een leuke manier haar workshop, je hebt echt het gevoel dat ze er voor jou is! Erg leerzaam!
- An

★★★★★
Ik kom sinds een aantal maanden bij Kasia voor mijn nagels en ik ben iedere keer weer meer dan tevreden!!! Ze geeft me altijd goede adviezen en luistert goed naar mijn wensen. Je bent in een woord " fantastisch "
- Nienke

★★★★★
Iedere keer prachtige nagels en altijd gezellig.
- S.

★★★★★
Een hele leuke en leerzame cursus gevolgd bij Kasia. Zowel de theorie als praktijk legt ze goed en helder uit! Bedankt voor de leuke en leerzame ochtend!
- Sharon

★★★★★
Kasia is een erg goede Educator met veel kennis en passie. Ze legt alles goed uit en geeft eerlijk en fijn aan waar je aan moet werken. Ik ben erg gegroeid na de workshops bij Kasia van Glossy Swan
- Shelley

★★★★★
Kasia is een vakvrouw! Ze heeft engelen geduld en geeft erg goed les. Dankjewel voor de fijne lessen!
- Arch

★★★★★
Nagels zien er elke keer weer perfect uit, Kasia werkt erg hygiënisch en is een super lieve vrouw! Echt een aanrader!
- A.

★★★★★
Deskundig, professioneel en zeer hygiënisch.
- Alicja

★★★★★
Polecam Kasię i szkolenia u niej. Pełen profesjonalizm, dużo cierpliwości, bezcenne wskazówki! Najlepsza!
- Judyta

★★★★★
Zeer leuke workshop gehad met duidelijk uitleg en heerlijke lunch. Zeker een aanrader om meer kennis op te doen wat betreft nagelstyling. Tot de volgende keer Kasia en bedankt voor deze leerzame en gezellige dag
- Monique

★★★★★
Bardzo serdeczna, cierpliwa osoba z ogromem wiedzy. Jej prace są przepiękne, dopracowane w każdym detalu. Polecam wszystkim 🙂
- Alicja

★★★★★
Kasia jest najlepsza :)! Przepiękne paznokcie i profesjonalizm <3
- Dominika

★★★★★
Kasia jest najlepsza w tym co robi! Pełen profesjonalizm, niezwykłe umiejętności. Szczerze polecam!
- Karolina

★★★★★
Vandaag een cursus biab gedaan bij Kasia. Ze legt alles duidelijk en rustig uit. Het is prettig om bij haar een cursus te volgen. Ook fijn dat ze niet met een bepaald merk werkt. Raad het zeker aan om bij Kasia een cursus te volgen!!
- Wende

★★★★★
Ik heb op 21-3-24 een workshop gevolgd bij Kasia en ik ben zeer tevreden! Kasia is een lieve positieve de die mij zeer op mijn gemak heeft laten voelen. Het is ook fijn dat je je eigen werkwijze kan ontwikkelen en dat je niet persé bepaalde werkwijzen hoeft over te nemen. Daarnaast heeft ze oog voor hele belangrijke details. Ik zou na loop van tijd zeker verdiepende cursussem volgen! Een echte aanrader.
- H.

★★★★★
Ik heb 3 cursussen gevolgd bij Kasia. Het was een leuke, gezellige en bovenal een leerzame dag. De sfeer was goed en we hebben de hele dag kunnen lachen. Daarnaast ook nog eens ontzettend goed in haar vak en tijdens de cursus een hele duidelijke uitleg! Voor herhaling vatbaar!
- Marlou

★★★★★
Als beginnende nagelstyliste was ik opzoek naar een goede individuele cursus. Toen kwam ik uit bij GlossySwan, de trainingen worden gegeven door Kasia. Wat een power woman van binnen en van buiten! Kasia geeft les op zo’n fijne manier wat goed te volgen is. Ze heeft veel passie en kennis in wat ze doet. Na het afronden van mijn 3 cursus dagen ben ik heel erg gemotiveerd geraakt. Ik raad iedereen GlossySwan aan! Bedankt Kasia, hopelijk tot snel ♡ xxx
- Juwie

★★★★★
Ergens in 2016 voor het eerst nagels laten zetten bij Kasia en vanaf toen nooit meer weggegaan. Ik ken niemand anders die zulke prachtige en goede kwaliteit nagels zet. Ook ben ik een aantal keer als haar model mee geweest op wedstrijd en daar heeft ze altijd vele mooie prijzen mogen winnen (en terecht)! Kasia zal voor mij altijd de beste nagelstylist blijven en ze is ook nog eens een schat van een vrouw! Neem vooral een kijkje op haar Instagram (@glossyswan) om nog veel meer van haar mooie creaties te zien. Ik zou iedereen deze salon aanraden!
- Nicky

★★★★★
Ik heb de cursus Salon Nail Art bij haar gevolgt. Echt super! Kasia is een leuk mens en is enthousiast in een vak. Ze heeft me van allerlei trucjes geleerd! Was een gezellige 4uur en het was zo om! Echt een aanrader
- Marije

★★★★★
Ik heb hier 2 cursussen gevolgd, ontzettend tevreden! Kasia is een fijn en lief mens met een berg aan kennis over het vak. Ze heeft me nieuwe technieken geleerd en zelfvertrouwen gegeven om ook bij andere mensen aan de slag te gaan op hun nagels, ik ga hier in de toekomst zeker weer een cursus volgen!
- Machteld

★★★★★
Samen met een vriendin heb ik de cursus voor BIAB aanbrengen gevolgd. Naast dat hebben we zoveel meer geleerd. Het was erg gezellig, laagdrempelig en doordat het 2 uur duurt is het goed te overzien. Door de enthousiasme van Kasia vliegt de tijd voorbij. Heel erg bedankt voor alles! Ik raad het zeker aan.
- Awaz

★★★★★
Ik vond het een zeer leerzame en gezellige cursus!
- Eefke

★★★★★
Ik vond de cursus heel leuk en nuttig, bedankt voor je geduld en advies ., ik vind het heel leerzaam. Ik zou zeker voor andere cursus terugkomen !!
- Marwa

★★★★★
Kasia ik vond het een leerzame en gezellige ochtend, je hebt me goede tips gegeven en ik kijk alweer uit naar de volgende cursus!!
- Kirsten

★★★★★
Zeer vakkundig, creatief en Kasia werkt heel erg netjes. Mijn nagels blijven altijd super mooi! En het is ook nog es heel gezellig altijd..
- Mirjam

★★★★★
Hele fijne leerzame training gehad van Kasia! Ze legt alles rustig uit en kijkt op een fijne manier met je mee en geeft goede feedback!
- Marieke

★★★★★
De cursus was heel leerzaam en gezellig tegelijkertijd! Zeker een aanrader!
- Anouk

★★★★★
Het was weer net zo gezellig als altijd & mijn nagels zien er weer prachtig uit. Super tevreden!
- Nienke

★★★★★
Altijd gezellig! En top kwaliteit....
- Margreet

★★★★★
Altijd ontzettend blij met mijn nagels, Mijn wensen worden altijd waar gemaakt. Ze is de beste nagelstyliste die ik ken.
- Iris

★★★★★
Heel vakkundig, denkt altijd mee! Super blij mee
- Karolien

★★★★★
Hele gezellige en leerzame cursus gevold!
- Marjonlijn

★★★★★
Hele leerzame cursus! Super duidelijke uitleg, fijne hulp en erg gezellig!
- Marlies

★★★★★
Ik hou echt van deze salon. Mooie manicure en geweldig design.
- Elena

★★★★★
Veel geleerd op een gezellige manier.
- Chantal

★★★★★
Al jaren vaste klant en altijd enorm blij met mijn nieuwe nagels!
- Laura

★★★★★
Hele leuke les gehad, duidelijke uitleg, en nam ook de tijd om je alles goed uit te leggen
- Melissa

★★★★★
Hele fijne leerzame cursus gehad. Duidelijke uitleg gehad zeer vriendelijke vrouw. Raad het zeker anderen aan!
- Merel

★★★★★
Een super leerzame dag gehad bij GlossySwan. Opleiding modern Almond acrylgel gevolgd, kom zeker vaker terug voor meer opleidingen. Bedankt voor de uitleg en het geduld Kasia
- Silvia

★★★★★
Ik heb een erg leuke en leerzame dag gehad vandaag! Ik kom weer!
- Yvonne

★★★★★
Al een aantal jaren klant van GlossySwan!Nog altijd zeer tevreden!Altijd mooie,nette en verzorgde nagels!En daarbij een ontzettend lieve vrouw...altijd in voor een praatje!Dikke,vette aanrader!!
- Linda

★★★★★
Het is altijd erg gezellig met Kasia en je gaat met prachtige nagels weer naar huis ;).
- Esther

★★★★★
Ik heb vandaag een super leuke, gezellige maar vooral een hele leerzame dag gehad!
- Janine

★★★★★
Kasia neemt alle tijd voor je, luistert goed naar je ideeën, geeft tips, zodat je altijd tevreden weg gaat. Erg kundig, creatief en super lief!!
- Inge

★★★★★
Zoals altijd, echt prachtige nagel en super gezellige afspraak !! Dank je wel lieve Kasia
- Lisa

★★★★★
Altijd gezellig Prachtige nagels Nagels blijven weken lang mooi
- Sylvia

★★★★★
Een enorm leerzame ochtend gehad. Kasia is duidelijk en heeft geduld bij het overdragen van haar kennis! Ik zou haar zeker aanbevelen aan andere nagelstylistes die hun skills willen verbeteren!
- Elise

★★★★★
Heel fijn en duidelijk. Leuke humor en echt mega leerzaam. Tot de volgende. Liefs Team BeautyDuss
- Femke

★★★★★
Kasia is in mijn ogen een echte vakvrouw! Heel vriendelijk, rustig, open en geeft je alle ruimte om je te ontwikkelen. Ik ga zeer zeker vaker trainingen bij haar volgen
- Tessa

★★★★★
Vandaag een hele leerzame perfectietraining salon almond met french inlay gehad. Duidelijk,en veel geleerd!
- Nagelstudio 5

★★★★★
Kasia is een vakvrouw! Ze heeft engelen geduld en geeft erg goed les. Dankjewel voor de fijne lessen!
- Loes

★★★★★
Workshop gedaan bij Kasia nn en soft manicure. Nieuwe technieken geleerd, met duidelijke uitleg en ondersteuning voor mijn eigen salon. Zeer deskundig, hygiënisch en mooie ambiance. Een aanrader!
- Sylvia

★★★★★
Ik heb echt genoten van de 2 daagse training. Kasia heeft op zo'n fijne manier les gegeven dat ik aan het einde van de dag niet eens moe was. En ondanks dat ik samen met nog 7 cursisten les kreeg, had zij oog voor iedere cursist in iedere stap. Echt geweldig! Bedankt voor je gezellige en leerzame training Kasia
- L J

★★★★★
Twee dagen intensief trainen met “onze” Kasia. Ze werd gaandeweg echt een deel van ons. Het team van Loveness is super gezellig en talentvol, en Kasia paste er helemaal bij. Een hele getalenteerde stylist en trainer met haar hart op de juiste plaats. Ik heb genoten van elke minuut.
- Loes

★★★★★
Wat een geweldige twee dagen heb ik gehad tijdens de Educator training bij BiBi's Beauty & Supplies. In twee dagen getraind worden door Kasia Rogus, Glossy Swan, was nog iets wat op mijn bucket list stond. Weer nieuwe technieken geleerd en nieuwe inzichten gekregen van een Top Styliste en Educator. Kasia, je bent een lieverd, een goede docente en een echte topper!! Dankjewel !
- Mirjam

★★★★★
Geweldige 2 dagen zijn het geweest. Zo leerzaam, creatief, uitdagend en heerlijk gelachen. Dank je wel Kasia. Je bent echt een top Educator. Je legt goed uit, laat goed zien hoe het moet. Je geeft opbouwende kritiek en fijn feedback. Je bent heel eerlijk in je feedback en bent niet bang aan te geven wat beter moet of anders moet. Ik hou daar van want alleen dan kunnen we leren en verder groeien. Dank je wel dat jij me zo hebt helpen groeien in die korte tijd. Ik ben je erg dankbaar!
- Shelley

★★★★★
Lieve Kasia, Wat ben je ontzettend sterkte en goede Educator! Ik heb al van veel nationale als internationale artiesten les gehad maar jij staat toch zeker hoog in deze lijst! Je legt alles ontzettend goed uit en je bent zo goed voorbereid! Keep up the good work, you're a star!
- Rob

★★★★★
Hele fijne duidelijke cursus! Veel geleerd en wat een super leuke lieve lerares! Echt een aanrader!!
- Zoe

★★★★★
Super gezellig zoals altijd! En echt weer prachtige nagels gekregen !
- Lisa

★★★★★
10 out of 10!! Kasia maakt elke keer mijn nagels prachtig. Zelfs een gebroken nagel (midden op de nagel gescheurd) heeft ze pijnloos gerepareerd! Ik zou Glossyswan bij iedereen aanbevelen!
- Iris

★★★★★
Prachtige creatie waarbij nagedacht is over de langere tijd tussen beide afspraken.
- Carolien

★★★★★
Super leuke leerzame training gehad. Thanks Katia!
- Nathalie

★★★★★
Heel positieve ervaring en eindelijk iemand die ECHT kwaliteit levert. Bedankt Kasia
- Susan

★★★★★
Helemaal verliefd op mijn nagels ! Altijd super gezellig en Kasia doet het zo ontzettend mooi. Perfect !
- Lisa

★★★★★
Kasia legt alles goed uit en is super geduldig en lief. Veel van haar geleerd, aanrader!
- Lana

★★★★★
Een geweldige cursus heb ik gevolgd bij Kasia, ze is duidelijk, geduldig en een fijn mens. Je gaat door totdat je de techniek goed in je vingers hebt, en de restaurant waardige lunch was de kers op de taart 🙂
- Larissa

★★★★★
Even professioneel als anders. Geduldig, neemt de tijd voor je en stunning nagels. Perfection, daar gaat Kasia voor! 10/10!!
- Iris

★★★★★
Vond het super leuk! Goeie en duidelijke uitleg, je neemt de tijd voor alles. Je bent geduldig. En ik heb veel geleerd in zo'n korte tijd. Dank je wel daarvoor.
- Joy

★★★★★
Kasia neemt oprecht ALLE tijd voor je en geeft heel veel bruikbare informatie tijdens de training. Zeker een aanrader om je training bij te gaan volgen. Erg lieve vrouw en behulpzaam. Ook is de lunch goed verzorgd en voel je je erg op je gemak in haar salon. In 1 woord: FANTASTISCH
- Shannon

★★★★★
Piękna praca wykonana przez sympatyczna Kasie polecam!
- Karolina

★★★★★
Altijd enorm toegankelijk, meedenkend en bovenal gezellig bij Kasia! Ik ben enorm blij met ieder resultaat, iedere keer weer!
- Anahid

★★★★★
Veel geleerd, goede uitleg en veel geduld. Ik vond het weer super!!
- Femke

★★★★★
Zoals altijd weer helemaal prima!!
- Wilma

★★★★★
Altijd mooie nagels en super gezellig. Vooral de behandeling van mijn nagelriemen. Deze zijn bij binnenkomst altijd erg droog en hard. Na de behandeling zijn deze super zacht en mooi verzorgd.
- Mariska

★★★★★
Kasia is een topper!
- Solvejg

★★★★★
Als altijd perfect en weer super blij met mijn nieuwe nagels!
- Yvonne

★★★★★
Weer super blij met mijn verzorgde en mooie nageltjes !
- Lisa

★★★★★
Leerzaam en heel gezellig!
- Sylvana

★★★★★
Super lief, werkt netjes, de salon is heel erg schoon.
- Ellen

★★★★★
Fantastische cursus gehad. Fijne opbouwende kritiek. Je leert tot in detail de perfecte nagel op te bouwen. Dankjewel Kasia! ❤
- Saskia

★★★★★
Wanneer ik een afspraak bij jou heb dan is het de ideale combinatie van gezelligheid en professionaliteit. Je bent secuur in je werk en luistert naar de wens van de klant.
- Iris

★★★★★
Kasia is echt een topper! Ze verricht prachtige werkjes met allerlei typen handen en nagels op kwalitatief zeer hoge wijze! GlossySwan is dè plek waar iedere vrouw heen moet!!! Wij gaan nooit meer naar een ander!
- Anahid

★★★★★
Perfection!!! Nagels zijn onwijs mooi, in love! Kasia werkt netjes, hygiënisch en het resultaat is wauw! Krijg zoveel reacties op mijn nagels! Niks op aan het merken! 10/10!
- Iris

★★★★★
Voor een cursus ben je hier op het juiste adres. Ik heb enorm veel geleerd. Dank je wel.
- Frederika

★★★★★
De cursus was echt geweldig! Heel persoonlijk, leerzaam en gemoedelijk.
- Joella

★★★★★
Wederom weer een fijne en leerzame cursus gevolgd bij Kasia. Ik voel ik mij altijd welkom in de salon. Kasia legt tijdens de cursussen goed en duidelijk uit, heeft veel geduld en is ook goed bereikbaar. Ik kom graag bij haar terug.
- Manuela

★★★★★
Altijd weer gezellig! Plus haar werk natuurlijk is altijd weer mooi!
- Patricia

★★★★★
Weer prachtige nagels voel me weer meer vrouw. En de complimenten zijn zo leuk om te horen
- Ellen

★★★★★
Professioneel en ontzettend goed!
- Karolien

★★★★★
Er is geen betere combinatie die je kan krijgen. Passie voor je werk en perfectie in de uitvoering. Hartelijk dank voor ontspanning en magnifieke nagels. Jij bent ideale voorbeeld van persoon die haar dromen najaagt. Met geweldig resultaat. Dank je wel.
- Alicja

★★★★★
Altijd vriendelijk gezellig en netjes. Ik ben super tevreden over jou! Mooie creaties en zelf iets bedenken mag ook, een nagelstyliste naar m’n hart! dankjewel Kasia!
- Ida

★★★★★
Altijd super gezellig en vriendelijk! Overlegd goed met de klant, werkt hygiënisch en super goede kwaliteit nagels!
- Nicky

★★★★★
Fijne sfeer... lieve vrouw.. kwaliteit ten top!!
- Margreet

★★★★★
Ik heb de cursus acrylgel almond gevolgd. Een cursus volgen bij Kasia is zeker een aanrader! Ze legt alles goed uit en heeft veel geduld. Ik kom zeker terug.
- Monique

★★★★★
Was super gezellig en zeer leerzaam! Je geeft een eerlijke mening waar ik veel aan heb en ook na de training ben je er voor je cursisten! Liefs, Iris
- Iris

★★★★★
Super goeie en ontspannen sfeer. Veel geleerd en er is ruimte om eigen behoeften aan te geven waardoor het een training op maat is!
- Tanja

★★★★★
Bedankt voor de fijne cursus. Je hebt zoveel geduld en legt alles zo duidelijk uit. Thuis is het veel oefenen en zelfs dan kan ik je nog bereiken voor feedback! dankjewel. Weer veel geleerd vandaag.
- Alaa

★★★★★
Super leuke en leerzame cursus! Ik heb erg veel bijgeleerd en kom zeker terug voor een andere cursus!
- Sterre

★★★★★
Heel fijn. De tijd vloog voorbij. Je bent heel precies bezig naar hebt ook tijd voor een gezellig babbeltje. En ik was blij met de tips voor het verzorgen van mijn nagelriemen.
- Barberdina

★★★★★
Suuuuper gezellig en leerzame cursus!
- Anouck

★★★★★
Vandaag E-manicure gehad van Kasia. Heel erg duidelijk en alle tijd voor je en heel rustig. Ik voelde me erg op mijn gemak en kom zeker terug. En niet te vergeten , alle complimenten voor haar man , die de lunch had verzorgd!
- Femke

★★★★★
Professionele Nagelstyliste. Kasia werkt netjes, hygiënisch en zet perfecte nagels. Hoogwaardige kwaliteit.
- Iris

★★★★★
Ik heb prachtige nagels gekregen en het was super gezellig. Echt oprecht de aller mooiste nagels die ik ooit heb gehad ! Heel erg bedankt Kasia.
- Lisa

★★★★★
Super lieve meid. Werkt netjes en professioneel! Ik ben heel tevreden!
- Esmee

★★★★★
Wat een lieve en warme vrouw is Kasia. Het was mijn eerste keer bij een nagelstyliste. Maar mijn volgende afspraak is alweer gemaakt. Ik heb weer prachtige nagels. Geweldig!
- Ellen

★★★★★
Wat een passie heb jij in je vak!!! Van platte nagels naar super mooie dames nagels!! Echt super bedankt!!
- Nathalie

★★★★★
Kasia heeft heel veel kennis, kan dit heel goed overbrengen en geeft je het vertrouwen dat je nodig hebt om mooi resultaat te kunnen behalen. Heel erg bedankt!
- Kimberley

★★★★★
Super aardig, sociaal, mooie plek en wat een kunst maakt ze!
- Esther

★★★★★
Ik ben heel tevreden. Prachtig werk en super service. En ook fijn om even in de moeder taal te kletsen.
- Alicja

★★★★★
Super blij met mijn nieuwe nagels! Alles altijd zo goed en netjes voor elkaar. Kasia weet wat ze doet. Werkt netjes, nauwkeurig en precies. Complimenten.
- Miranda

★★★★★
Ik ben super blij met de mooie nagels, alles is naar wens gegaan en ook duidelijk uitgelegd. Ik kon zeggen wat ik leuk vond en het is echt heel mooi geworden! Heel fijn om mee te kletsen en goeie service.
- Ipek

★★★★★
She’s the best!! Super professioneel. Werkt echt elk detail af waar andere nagel stylisten het afraffelen. Van het vijlen tot aan de gellak, alles doet ze zo zorgvuldig en precies. Ze creëert echt de mooiste nagels! En ze blijven super lang mooi en stevig zitten. Echt meer dan een aanrader!
- Merel

★★★★★
GlossySwan is GE-WEL-DIG! Na veel nagelstylistes te hebben bezocht ben ik eindelijk de allerbeste tegengekomen! Love it always
- Anahid

★★★★★
Vandaag een ombre cursus gevolgd bij Kasia. Het was erg leuk en leerzaam. Deze techniek ga ik zeker vaker gebruiken! Super lieve dame! Bedankt Kasia, Tot de volgende keer
- Kim

★★★★★
Z całego serca polecam Miła atmosfera i pełen profesjonalizm
- Aleksandra

★★★★★
Wat ben je een lieverd en wat dachten we veel hetzelfde! Bedankt voor je uitleg en vriendelijkheid! lieve groet, brigitte
- Brigitte

★★★★★
Bardzo polecam! Pełen profesjonalizm, ogromna wiedza i cierpliwość. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w szkoleniu, które wiele mi wyjaśniło i nauczyło. Kasiu, bardzo dziękuje!
- Aleksandra

★★★★★
Wat een fijne en leerzame cursus gehad bij Kasia! Kasia neemt de tijd voor je en legt alles heel duidelijk uit. Als je voor kwaliteit wil gaan, dan is Glossy Swan een aanrade
- Alaa

★★★★★
Super betrokken goeie les gever. Echt een aanrader.
- Merel

★★★★★
een top vrouw! een super leerzame en gezellige dag gehad. echt een aanrader
- Annabel

★★★★★
WOW!! Your work is amazing
- Elwira

★★★★★
Cudowne szkolenie!!!Nauka pod okiem Kasi to sama przyjemność! Jak uczyć się to od najlepszych Na szkoleniu ogrom wiedzy przekazuje w miłej atmosferze. Pełen profesjonalizm! Serdecznie polecam
- Anna

★★★★★
Gorąco polecam Kasię! Pasja, profesjonalizm i jakość to Jej wizytówka. Jest niezwykle pozytywna i inspiruje. Dzięki Niej zaczęła się moja przygoda z paznokciami. Jestem bardzo zadowolona przebiegu z kursu! Wiedza, doświadczenie i indywidualne podejście do klienta, komunikacja, pełen profesjonalizm to wszystko znalazło swoje odzwierciedlenie na kursie, a przy tym miła i przesympatyczna atmosfera! Dziękuję bardzo Kasiu Zapraszam do GlossySwan!!!!
- Aneta

★★★★★
Szkolenie u mistrza oczywiście na mistrzowskim poziomie 😀 Jestem bardzo zadowolona z przebiegu szkolenia jak i jego efektów. W dodatku Kasia jest bardzo ciepłą osobą, widząc ją poraz pierwszy czułam jakbym znała od lat. Do szkoleń u Kasi na pewno będę wracać i życze samych sukcesów
- Zaneta

★★★★★
Z całego serca mogę polecić Kasie. Miła, cierpliwa i sympatyczna osoba, która prowadzi kursy ze starannością. Atmosfera również świetna dla osób początkujących jak i zaawansowanych polecam kursy, a w szczególności zdobienia. Myśle, ze to nie nasze ostatnie spotkanie. jestem naprawdę bardzo zadowolona z czasu, który poświęciłam na szkolenie. Teraz tylko ćwiczyć
- Jagoda

★★★★★
Na pewnym etapie wiedzy, kolejne szkolenie musi być czymś wyjątkowym. Kasia zdradza tajniki zawodu prosto, konkretnie i rzetelnie. Podchodzi do każdej z kursantek indywidualnie, na każdą znajdzie metodę. Bardzo się cieszę, że udało mi się uczestniczyć w tych warsztatach, bardzo dziękuję za poświęcony czas i moje nowe umiejętności:)
- Katarzyna

★★★★★
Gister voor het eerst een training gevolgd van Kasia: gothic en modern almond! Kasia verstaat haar vak perfect, legt duidelijk en helder uit en heeft aandacht voor iedere cursist. Ze geeft eerlijke feedback en is kritisch waardoor je ook leert om kritisch naar je eigen werk te kijken. Ik heb enorm veel geleerd en plezier gehad gister en ben door deze training nog meer gemotiveerd geraakt om mijn werk naar het hoogste niveau te tillen. Ik wil niet ‘maar’ een nagelstyliste zijn, als je de beste wilt worden, moet je leren van de beste!
- Dewi

★★★★★
Online les gevold in Ornamenten NL uitleg gehad. Als was duidelijk uitlegt en niet te ingewikkeld. En was mooie resultaten. Ga zeker nog wel een les van je volgen.
- Rachnie

★★★★★
Vandaag Workshop modern/gothic almond gedaan. Ze neemt echt de tijd voor iedereen , legt duidelijk uit en heeft erg veel geduld! Een heleboel geleerd en ik kom zeker terug.
- Rianne

★★★★★
Een hele leuke training gevolgd bij Kasia, veel geleerd in 1 ochtend. Kasia is vriendelijk en geduldig, een vakvrouw! De lunch die was inbegrepen was erg uitgebreid en alles heerlijk vers. Bedankt Kasia, mij zie je zeker nog eens terug!
- Christa

★★★★★
Świetne szkolenie u wspaniałej i cieplej osoby!! Kasia przekazala mi mnostwo wiedzy I podzieliła sie ciekawymi informacjami. Juz nie moge doczekać sie kolejnego szkolenia!!
- Marcelina

★★★★★
uper szkolenie. jestem bardzo zadowolona.. Wiedza przekazana w bardzo prosty i czytelny sposób plus przemiła atmosfera. czekam na kolejne szkolenia. Gorąco polecam
- Patrycja

★★★★★
Cudowne szkolenie! Kasia to kopalnia wiedzy ktora przekazuje z latwoscia i w bardzo przyjemny sposob. Motywuje do dzialania, sprawia ze cos co bylo bolaczka staje sie przyjemnoscia, ja zakochalam sie w ornamentach mam nadzieje z wzajemnoscia. Czekam na kolejne szkolenia i spotkanie z super instruktorka!!! pozdrawiam i polecam w 100 procentach!
- Marzena

★★★★★
Jestem świeżo po kursie. Kasia jest bardzo miłą osobą z dużą wiedzą i umiejętnościa jej przekazania. Polecam serdecznie
- Katarzyna

★★★★★
Kasie znam od całkiem niedawna, a mam wrażenie ze już lata! Super atmosfera. Bardzo jestem zadowolona ze szkoleń i napewno jeszcze wrócę! Ona jest poprostu najlepsza ! Polecam z całego serca!
- Sylwia

★★★★★
Echte aanrader <3 zeer professioneel , veel kennis en nog meer geduld. Ze is idd een kampioen in wat ze doet! Ik zal nog zeker terugkomen!
- Klaudia

★★★★★
Leuke, goed verzorgde cursus gevolgd bij GlossySwan. Duidelijke uitleg en goede begeleiding. Zeer aan te bevelwn. Ik ga zeker meer cursussen hier volgen.
- Désirée

★★★★★
Moje pierwsze szkolenie u Kasi i na pewno nie ostatnie . Dla mnie bezkonkurencyjna! Ciepla , uprzejma , bardzo dokładna i wymagająca co przekłada się na idealne przekazanie wiedzy i dokładnej praktyce na szkoleniach .
- Paulina

★★★★★
top educator !! madam met veel passie en kennis over haar vak ! zeker en vast een aanrader (zelfs wanneer je bijna 10uur in de auto zit) you go girl
- Cassandra

★★★★★
Echt super veel geleerd! En echt genoten! Vandaag les gehad in een kleine groep. En toch was er genoeg aandacht 1 op 1. Daarnaast is ze zeer vakkundig en heeft ze echt passie voor het vak! Naast dat ik veel geleerd heb over de workshop waar ik me voor had aangemeld, krijg je ook veel andere tips and tricks! Ik ga zeker vaker komen, want zo ervaren zie je zelden! Echt super erg bedankt!
- Evelien

★★★★★
Ik heb vandaag een ontzettend leuke training gehad ! Respect voor jou kasia hoe je lesgeeft en ermee om gaat. Kleine groep, duidelijke uitleg , eerlijkheid en goede hulp! Heel erg bedankt en tevens een super lunch gehad! Dankjewel ik kom zeker terug!
- Chinouk

★★★★★
Het werk van de cursisten van Kasia trokken zeer mijn aandacht . Je kan zien dat Kasia op nagelgebied overal verstand van heeft. Ik heb 3 uur gereden om les te volgen het was zeker de moeite waard. Ze neemt alle tijd met je , les is duidelijk en goed verzorgd. Ik zeg een dikke 10 !
- Selcan

★★★★★
Als iemand wilt reverse leren dan Kasia is de juist stilist voor. Ik ben heel tevreden en ik heb echt veel nieuwe dingen gelieerd over deze techniek. Bedank voor alles!
- Nadica

★★★★★
super fijne les gehad van kasia, zij brengt het goed over. ook omdat je 1 op 1 les krijgt. heb het geleerde gisteravond nog gelijk in de praktijk gebracht. ben echt super enthousiast en wil nog wel een keer les van haar.
- Elly

★★★★★
Kasiu jestes najlepsza. Dziekuje Ci za cierpliwość i cenne rady
- Aleksandra

★★★★★
Super profesjonalne szkolenie, bardzo polecam
- Beata

★★★★★
Świetne szkolenie Profesjonalizm i masa cierpliwości. Jeszcze raz dziękuję, Kasiu
- Lena

★★★★★
Bardzo polecam bez wzgledu na poziom zaawansowania, Kasia to dobry instruktor i na prawde fajna osoba , bardzo ludzkie podejście do kursantek, szczerość, wsparcie - tak powinny wyglądać szkolenia
- Aleksandra

★★★★★
Ik heb 1 van mijn collega's naar de training van Kasia gestuurd. De manier hoe Kasia de training geeft is heel professioneel! Ze is een eerlijk en ervaren dame. twijfel zeker niet om bij haar aan te kloppen voor een workshop op top niveau! Nog maals bedankt voor jou inzet !
- Hiva

★★★★★
Kasiu, dziękuję za każdą radę, za krytykę i wskazówki, rozjaśniłaś wiele w mojej głowie. Dzięki za cierpliwość i wyrozumiałość. Jestem mega zadowolona ze szkoleń u Ciebie. mam nadzieję, że jeszcze będę miala możliwość skorzystania z Twojej olbrzymiej wiedzy !!!
- Kamila

★★★★★
Kasia is de perfecte nagelstyliste. Ik ben altijd erg kritisch als het aankomt op mijn nagels. Ook heeft ze een perfecte cursus nagelstyleren gegeven.
- Anna

★★★★★
Na szkoleniach Kasia poświęca 100 procent uwagi swoim kursantkom, jest osobą pełna pasji i widać, że kocha to co robi. Ogrom wiedzy, który przekazuje nam za każdym razem jest nie do opisania. Zawsze jest pomocna i jeśli masz z czymś problem napewno udzieli Ci wskazówek jak sobie z nim poradzić. Przy tym wszystkim panuje miła, przyjemna i przede wszystkim luźna atmosfera przez co za każdym razem chce się tam wracać!
- Dominika

★★★★★
Serdecznie polecam szkolenia u Kasi, teoria i praktyka na mistrzowskim poziomie. Dziękuję za wszystkie szkolenia, Kasia szkoli mistrzów!
- Paula

★★★★★
Polecam bardzo. Jeśli szkolić się to tylko u mistrzów. Profesjonalne podejście do tematu.
- Bożena

★★★★★
Dziękuję Kasiu, że mogę się u Ciebie szkolić. Polecam wszystkim szkolenia u Kasi! Najlepsza!
- Judyta

★★★★★
Kasia jest bardzo ciepła i miła osoba. Na szkoleniu pomogła i doradziła w każdej kwestii. Jak się uczuć to tylko u najlepszych. To na pewno nie było moje ostatnie szkolenie u Kasi. Polecam serdecznie.
- Karolina

★★★★★
Kasia is echt een nailart specialist! Maakt prachtige nagels die goed blijven zitten. Maar vooral ook supermooie nailart! The sky is the limit! Kortom een echte aanrader.
- Anja

★★★★★
Kurs z Kasia to sama przyjemność! Pełen profesjonalizm. Kasia robi to z wielka pasja. Dziękuje i mam nadzieje ze jeszcze sie zobaczymy. Na takie szkolenia to mogę co weekend jezdzic
- Patrycja

★★★★★
Szkolenie profesjonalne Poświęcenie uwagi dla wszystkich dziewczyn dla mnie mega Już nie mogę się doczekać następnego szkolenia Dziękuje Kasiu
- Diana

★★★★★
Kasia to chodząca encyklopedia stylistyki paznokci! Dziękuje raz jeszcze za przekazany ogrom wiedzy i szkolenie po, którym nie czuje niedostatku wiedzy . Profesjonalizm w połączeniu z Jej cierpliwością równa się 100 procent zadowolenie
- Patrycja

★★★★★
Super leuke workshop gehad, erg leerzaam! Ik kom zeker nog een keer voor een workshop. Bedankt Kasia!!
- Manon

★★★★★
Via via terecht gekomen bij Kasia en geen dag spijt gehad!!Super mooie en verzorgde nagels!!Geweldige kwaliteit en super service!!Erg blij met Kasia!!
- Linda

★★★★★
Polecam każdemu szkolenie u Kasi, prowadzone bezstresowo, w miłej atmosferze. Wiele przydatnych i łatwo przyswajalnych informacji. Na pewno do zobaczenia!
- Wiktoria

★★★★★
Ik heb een individuele perfectie training almond & ombre gevolgd bij Kasia, ik heb zoveel geleerd en geoefend. Ze legt alles heel goed uit en heeft ook alle geduld van de wereld met je, leert je ook extra goed kijken naar de kleine details wat juist een heel groot verschil maakt aan de nagels. Ze is de beste en de leukste educator die je kan wensen. Ook was de lunch heerlijk verzorgd en was het super gezellig! Tot de volgende training, kijk er nu al naar uit!
- Lisa

★★★★★
Super! ***** 5 sterren krijg je! Hele aardige en geduldige opleider, ze stelde je echt gerust als je nerveus bent! Je word goed verzorgd, en in de middag krijg je een heerlijke lunch! Kasia, je bent echt een lieverd!
- Saskia

★★★★★
Bardzo polecam szkolenie u Kasi, pojawię się napewno kolejny raz. Bardzo dziękuję za wszystkie przydatne informacje.
- Katarzyna

★★★★★
To mój pierwszy kurs manicure i to z mistrzynią, profesjonalistką i wspaniałą osobą w jednym czyli Kasią Rogus. Jeśli uczyć się ... to tylko od najlepszych.
- Karolina

★★★★★
Słuchaj, skoro czytasz te wiadomość zastanawiasz się czy udać się do Kasi na szkolenie, dziś byłam i przekonałam się na własnej skórze ze WARTO! Kasia dokładnie tłumaczy, każdemu z osobna poświęca czas i uwagę. Jestem bardzo zadowolona. Dziękuje
- Kinga

★★★★★
Een hele leerzame cursus op een goede locatie. Een goed bedrijf met lieve, zorgzame mensen. Bedankt voor alles
- Kristina

★★★★★
Mijn eerste ervaring met Glossy Swan is geweldig! Er wordt erg professioneel training doorgegeven door Kasia en ik kon van haar veel leren. Ik werd erg vriendelijk ontvangen in een leuke sfeer en omgeving. Ik kan Glossy Swan aan iedereen aanraden! Dankjewel Kasia
- Monika

★★★★★
Śmiało mogę zaliczyć szkolenie u Kasi jako jedno z lepszych i napewno nie ostatnich. Pełen profesjonalizm i podejście indywidualne do każdej uczestniczki. Mnóstwo nowej wiedzy nabytej od prawdziwej pasjonatki stylizacji paznokci. Polecam i do zobaczenia Pani Kasiu
- Agnieszka

★★★★★
Het is fijn om bij GlossySwan workshops te volgen, omdat er veel tijd aan jou wordt besteedt en alles duidelijk wordt uitgelegd. De drempel is laag en heel gastvrij. Echt een aanrader als je gaat voor kwaliteit !
- Nathalie

★★★★★
Ik heb meerdere trainingen bij Kasia gevolgd en heb super veel geleerd Ze legt alles goed en duidelijk uit! Super leerzaam en gezellig thanks
- Jessica

★★★★★
Fachowiec jedyny w swoim rodzaju!Kasia posiada ogrom wiedzy i potrafi ja w bardzo przystępny i przyjemny sposób przekazywać. Ponad to dzieli się różnego rodzaju wskazówkami, radami, ciekawostkami, które nasunely jej się podczas tych wszystkich lat kiedy nabywala doświadczenie. Będę to powtarzać jeszcze nie raz, wszem i wobec: jestem dumna, że byłam szkolona pod okiem Katarzyny Rogus
- Matylda

★★★★★
..gisteren de workshop vintage nailart bij Kasia gevolgd, wat hebben we veel geleerd en wat is er goed voor ons gezorgd, topdag!! ik wil nog veel meer van je leren, Kasia Dankjewel!
- Marcia

★★★★★
Polecam! Pełen profesjonalizm a przede wszystkim miła atmosfera a to jest bardzo ważne. Kasia to świetna dziewczyna, dodatkowo na każdym szkoleniu w fajny sposób przygotowane są materiały i jedzonko, Kasia ma pasje jest świetna w tym co robi dzięki niej nabrałam pewności na szkoleniach ma fajne materiały , które ułatwiają pracę . Jestem nie pierwszy i nie ostatni raz jeszcze raz Polecam
- Paulina

★★★★★
Profesjonalizm, wiedza i zaangażowanie !Polecam wszystkim !
- Eliza

★★★★★
Wspaniała atmosfera, profesjonalne porady, przemiła instruktorka!Dank je wel
- Anita

★★★★★
Kasia jest ciepłą i bardzo skromną osobą. W niezauważalny sposób koryguje niedociągnięcia, uspokaja, daje pewności siebie i motywuje do pracy nad własnym warsztatem 🙂 Potrafi przekazać ogrom wiedzy, w nienachalny sposób ,a przy tym dając wskazówki, które możemy wykorzystać z powodzeniem w naszej pracy zawodowej. Choć jestem stylistyką z 20 letnim doświadczeniem, chylę czoło przed Kasią,bo w ciagu dwóch dni warsztatów nauczyła mnie WIELU rzeczy. Dziękuję baaardzo i z całego serca POLECAM!!!
- Agnieszka

★★★★★
Pełen profesjonalizm, ogrom wiedzy, wspaniała osoba. Kasiu jesteś najlepsza
- Natalia

★★★★★
Wspaniale poprowadzone szkolenie. Kasia potrafi w pełni przekazać swoją wiedzę. Bardzo się cieszę, że mogłam ją poznać i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję szkolić się pod jej okiem. Polecam z całego serca!
- Kasia

★★★★★
Wspaniała instruktorka, świetne szkolenie, ogrom wiedzy a przede wszystkim ogromny talent i przemiła osoba
- Dominika

★★★★★
Witam! Dziewczyny nie ma co się zastanawiać, tylko od razu zapisywac Kasia to sympatyczna dziewczyna jej ogrom wiedzy powala wypatrzy każdy twój błąd i pokaże jak je skorygować. Jak do niej trafisz na pewno wrócisz po więcej wiedzy. Polecam z całego serducha
- Bozena

★★★★★
Kasię śledzę od samego początku, kiedy nie była tak jeszcze znana i bardzo mnie już inspirowała. Ona jedyna z nielicznego grona tu w Holandii dla mnie b.dobrych stylistów była osobą u której chciałam się kształcić, nabyć wiedzę w stylizacji paznokci. Przerażała mnie trochę ta odległość ale w końcu odważyłam się i nie żałuję bo w porównaniu z tym jaką wiedzę otrzymasz podczas szkolenia jest to warte! Oprócz tego Kasia jest bardzo gościnna i czujesz się jak u siebie w domu.Przy Kasi nabierasz więcej pewnośći i wiary w swoją pracę,odrazu widzisz lepsze rezultaty i masz duże grono zadowolonych klientów. Do tej pory uczestniczyłam już w paru szkoleniach,ale napewno jeszcze tu wrócę! Polecam wszystkim!
- Anna

★★★★★
Nie trzeba pisać czy warto zawitać pod skrzydła Kasi . Profesjonalizm , perfekcja , wiedza . Jak się szkolić to tylko u mistrzów
- Bozena

★★★★★
Perfekcyjna w tym co robi !! Najlepsza ! Napewno jeszcze skorzystam z wiedzy Kasi !
- Żaneta

★★★★★
Przemila osobka i znakomita nauczycielka,potrafi przekazac wszystko w bardzo prosty I czytelny sposob.Nauka pod jej okiem to sama przyjemnosc.Dziekuje Kasiu za wszystko .Na pewno jeszcze do Ciebie wroce I to nie na jedno szkolenie
- Monika

★★★★★
Kasia to bardzo sympatyczna i miła osoba. Szkolenie było super dużo mądrej wiedzy i praktyki. Polecam bardzo szkolenia u Kasi bo naprawdę warto.
- Karolina

★★★★★
hele fijne cursus mogen volgen bij kasia. Ze is echt een aanrader. Ze legt je alles heel fijn uit. Ze geeft je aandacht om er voor te zorgen dat je alles echt goed begrijpt en na de cursus staat ze ook voor je klaar dus zoek je een educator met veel passie service en begeleiding en veel meer ga zeker dan een cursus volgen bij deze topper! ik ben door haar weer een grote stap vooruit gegaan!
- Selina

★★★★★
Wspaniała osoba ! Pełna wspaniałych pomysłów kopalnia wiedzy dzięki Kasi zrobiłam ogromny postęp . Najlepszy kurs na jakim byłam już nie mogę się doczekać następnych.
- Ola

★★★★★
Pełen profesjonalizm! Gorąco polecam! Ogromny talent i pasja ktora zaraża na szkoleniach. Kontroluje każdy ruch kursantek dzięki czemu nic jej nie umknie i nawet najmniejszy błąd zostanie szybko usunięty, z ogromna uwaga przekazuje wiedzę kładąc nacisk na wszelkiego rodzaju choroby i zagrożenia wynikające z niewłaściwej pracy, ponadto atmosfera jest bardo przyjemna i miło płynie czas
- Patrycja

★★★★★
Wiedziałam że się nie zawiode! Pełen profesjonalizm, ogrom informacji, cennych rad i wskazówek ..i tyle serca, by przekazać jak najwięcej. Gorąco polecam i zaznaczam wszystkie gwiazdki, choć chętnie zaznaczylabym jeszcze więcej. Dziękuje Kasiu za wszystko! Jesteś moim Guru
- Emilia

★★★★★
Byłam na szkoleniu u Kasi i jestem bardzo zadowolona. Kasia jasno przekazuje swoją wiedzę. Robi to z pełnym zaangażowaniem. Jeszcze nie raz wrócę na szkolenia do Kasi. Polecam
- Ewelina

★★★★★
Kasia to świetna instruktora a nawet i najlepsza, potrafi dokładnie i z precyzja przekazać swoje umiejętności kursantkom, co najważniejsze jest baaardzo cierpliwa. Goraco polecam szkolenia u Kasi. Sama skorzystałam już kilku szkolen w GlossySwan ale wiem że powrócę tam jeszcze nie raz
- Aleksandra

★★★★★
Kasia jest bardzo pozytywną osobą, wulkan wiedzy, bardzo dużo nauczyłam się na szkoleniu ,mam nadzieję że będziesz częściej w PL robić takie szkolenia,dla takiej encyklopedii wiedzy warto iść na szkolenie,serdecznie polecam ! I mam nadzieję że niebawem znowu będę mogła odbyć u Ciebie szkolenie ale tym razem z przedłużeń
- Magda

★★★★★
Dwa dni cudownego szkolenia pod okiem Kasi to przeżycie niesamowite. Ogromny profesjonalizm, dawka wiedzy płynąca z serca i zaangażowanie. Polecam szkolenia u Kasi i oby więcej szkoleń w Polsce z tą cudowną osobą. Dziękuję bardzo
- Klaudia

★★★★★
Polecam wszystkim szkolenia u Kasi:) dokładnie tłumaczy, pokazuje co i jak, PERFEKCJA!:)
- Monika

★★★★★
Wspaniała instruktorka, pełna profesjonalizmu i zapału do tego co robi - czym Cię szybko zarazi. Prowadzi szkolenia z pełnym zaangażowaniem, wyłapuje błędy popełniane przez kursantke i dzięki udzielaniu mnóstwa rad i deminstrowaniu prawidłowego toku postępowania w szybkim czasie jest się w stanie opanować nowe umiejętności. Oczy ma chyba wszędzie,nie umknie jej żaden szczegół. Mimo wielu kursantek biorących udział w szkoleniu dzieli tak perfekcyjnie pole uwagi, iż ma się wrażenie, że ma się ją tylko dla siebie. Wspaniała osoba u której warto się szkolić.
- Sylwia

★★★★★
Jestem pod olbrzymim wrażeniem profesjonalizmu, pasji i umiejętości! Bardzo dziękuję za przekazaną wiedzę i obecuję ćwiczyć dalej z czystym sumieniem polecam!
- Magdalena

★★★★★
Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć na warsztatach zdobieniowych z Kasią i jestem bardzo zadowolona 🙂 Kasia to osoba bardzo kreatywna (co widać po jej zdobieniach) i jest oczywiście profesjonalistką w swojej dziedzinie. W prosty i zrozumiały sposób przekazuje wiedzę, dzięki czemu nawet osobie początkującej zdobienia stają się łatwizną 😉 polecam gorąco!
- Laura

★★★★★
Dziś odbyłam u Kasi doszkolenie. Bylam w szoku ile nowych rzeczy się dowiedziałam i ile moich błędòw zostało skorygowanych. Oprócz tego Kasia poświęcała każdej z Nas tyle czasu i uwagi ile potrzebowałyśmy. Do każdej z Nas podchodziła indywidualnie co dało mi (Nam) niesamowite efekty 🙂 Teraz tylko ćwiczyc,ćwiczyc i ćwiczyc!
- Sylwia

★★★★★
Pierwsze i na pewno nie ostanie nasze spotkanie 😀 Było mi bardzo miło uczyc sie od tak fantastycznej osoby z pasja i doświadczeniem. 🙂 Kasiu napewno sie zgłoszę do ciebie nie raz 🙂 A innym serdecznie Polecam bo jak sie uczyc to tylko od mistrzów
- Anna

★★★★★
Super leuke art workshop gehad! Ontspannen sfeer, heerlijk gegeten en Kasialegt super goed uit!
- Elsemarijke

★★★★★
Uczyć się trzeba on najlepszych! KASIA ZDECYDOWANIE zasługuje na takie miano , jest perfekcyjna w swoim fachu ! W każde (szkolenia,doszkolenia, warsztaty ) wkłada ogromną prace i serce , z "lekcji " od Kasi każda kursantka ,wychodzi usatysfakcjonkwana zdobyta wiedzą, efektami wspólnej pracy oraz mile spędzonym czasem na dobra rade(oczywiście zagadnienia dotyczące wcześniejszego spotkania ) można liczyć również, dlugo po zakończeniu spotkania nie bez powodu INDIGO wybrało ja na administratora oficjalnej grupy na Facebooku , gdzie każdego dnia służy dobra rada w problematycznych zagadnień związanych ze stylizacja paznokci oraz dzieli się swoimi perfekcyjnymi pracami , jest urodzona edukatorka i bardzo sympatyczna osoba , pomimo że dzieli mnie od jej centrum szkoleniowego 5h drogi, będę tam z przyjemnością wracać ,szczerze polecam!
- Dominika

★★★★★
Dziękuję Kasi za 100% wiedzę, którą dobitnie przekazuje na szkoleniach. Ja jestem bardzo zadowolona, doszkolenie techniczne bardzo dużo mi pomogło i Wam szczerze polecam. A zakupy u Kasimega ekspres na drugi dzień już miałam w domu i super doradzi co do potrzebnych produktów. Kasiu jeszcze raz Ci dziękuję
- Katarzyna

★★★★★
Super podejście do szkoleń i bardzo sympatyczna osoba polecam i mam nadzieje ze się jeszcze nie raz zobaczymy
- Kinga

★★★★★
Kasia to prawdziwa perfekcjonistka! Nauka pod jej okiem to mnóstwo wiedzy teoretycznej jak i praktycznej- wszystko po to, aby jak najbardziej zbliżyć się do ideału Na szkoleniu zobaczyłam jak bardzo duży wpływ mają najmniejsze szczegóły na jakość pracy, Kasia pokazała mi również kilka "magicznych sztuczek" dzięki, którym już widzę postęp w moich stylizacjach i za co bardzo dziękuję! Podczas zajęć panuje wspaniała atmosfera Kasia to niesamowicie pozytywna osoba- motywuje do spełniania swoich marzeń i osiągania wyznaczonych sobie celów. Natchnęła mnie swoim talentem oraz sukcesem jaki osiągnęła- bez wątpienia mogę powiedzieć, że jest to jedna z moich inspiracji Raz jeszcze dziękuję Ci Kasiu, za ten bogaty w wiedzę i uśmiech czas Polecam wszystkim szkolenia w GlossySwan u Kasi! Do zobaczenia
- Karolina

★★★★★
Pierwsze ( i mam nadzieję nie ostatnie ) szkolenie -super. Rzetelna wiedza , cierpliwość w tłumaczeniu i przekazywaniu informacji , a do tego mega atmosfera. Dziękuje bardzo za każda minutę szkolenia i do następnego razu
- Kamila

★★★★★
Polecam każdemu szkolenie u Kasi !!!
- Ewa

★★★★★
Polecam każdemu szkolenie u Kasi , cenna dawka wiedzy, profesjonalne podejście i dużo cierpliwości ,moje pierwsze i napewno nie ostatnie szkolenie u najlepszej instruktorki w Holandii
- Judyta

★★★★★
Dla mnie 6+ .To zaszczyt, że mogę uczyć się u Najlepszej i najbardziej naturalnej osoby jakąkolwiek spotkałam w życiu, oraz na szkoleniu. Pierwszy raz u Kasi byłam ww połowie września na Manicure Combinowanym, teraz to już moje trzecie szkolenie i z czystym sumieniem potwierdzam najlepszy INSTRUKTOR w Holandii. Poszłam na kurs żeby nauczyć się perfekcyjnie robić paznokcie i jestem mega szczęśliwa z wiedzy jaką otrzymałam na kursie jeśli chodzi o teorie i praktykę.Nie zawsze mi się wszystko udaje ale uważam że z tą wiedzą którą otrzymałam mogę pracować lepiej niż do tej pory, gdyż widzę jakie błędy popełniałam przy stylizacjach i teraz wiem jak ich już nie popełniać. Na pewno wrócę tam jeszcze nie raz na inne szkolenia. Zresztą prace Kasi i osiągnięcia mówią same za siebie, wystarczy popatrzeć i wtedy już ma się pewność.
- Angelina

★★★★★
Bardzo fajne szkolenie ,duzo wiedzy, nowe spojrzenie na wykonywane stylizacje i technika Kasi oraz precyzja połączona z pasją z jaka przekazuje innym swoją wiedzę to wspaniała inwestycja w ciągłym podnoszeniu kwalifikacji zawodowych A przede wszystkim omówiona w sposób szczególny wiedza praktyczna Za co Ci bardzo dziękuje Polecam wszystkim
- Alicja

★★★★★
Super szkolenie ! Naprawdę polecam Super atmosfera i dużo przekazanej wiedzy
- Magda

★★★★★
Kasia to profesjonalistka ma świetne podejście co rzutuje na przemiłą atmosferę. Przekazuje ogrom wiedzy. Szczerze polecam
- Dorota

★★★★★
To było moje pierwsze szkolenie u Kasi i na pewno nie ostatnie.Dziękuję za przekazany ogrom wiedzy oraz super atmosferę panującą na kursie,zdecydowanie polecam bo Kasia to 100% profesjonalistka
- Kamila

★★★★★
Na szkolenie przyszlam z niewielka wiedza i niepewnoscia samej siebie. Szkolenie bylo bardzo profesjonalne co pomoglo mi jak najbardziej wycwiczyc sztuke robienia pazurka. Fantastyczna atmosfera ! Kasia wie co robi i robi to doskonale, wiem ze to nie byl moj ostatni raz Polecam kazdej z Was
- Sandra

★★★★★
Ik heb er prachtige nagels aan overgehouden en een gezellige middag! Top
- Neele

★★★★★
Gorąco polecam szkolenia u Kasi. Przygotowanie super, zarówno pod względem praktycznym, jak i merytorycznym. Instruktorka, która kocha to co robi, a poza tym bardzo sympatyczna osóbka
- Monika

★★★★★
Wspaniałe szkolenia, super atmosfera i dużo potrzebnej wiedzy
- Justyna

★★★★★
W niedzielę odbył się kurs u Kasi, w którym uczestniczyłam. Miła atmosfera i badzo dobrze przekazana wiedza. Kasia jest bardzo sympatyczną osobą, która odpowie na każde Wasze pytanie 🙂 Na prawdę polecam!
- Karolina

★★★★★
Gorąco polecam kursy u Kasi!Swietna atmosfera,kameralnie. Ogrom zdobytej wiedzy..mała grupa wiec pomoc Kasi i odpowiedź na każde pytanie natychmiastowa! 100%satysfakcji!!!
- Emilia

★★★★★
Prowadzenie szkolenia bardzo profesjonalne osoba bardzo sympatyczna z ogromną wiedzą
- Aneta

★★★★★
Super szkoleniowiec, Kasia to chodząca encyklopedia wiedzy na temat paznokci. Znalazłam odpowiedzi na moje pytania, a nie ukrywam nie było ich mało. Wspaniała atmosfera, pełna humoru panowała na szkoleniu. Polecam jak najbardziej.
- Basia

★★★★★
jak najbardziej polecam szkolenia u Kasi. Po owocnym weekendzie jestem bogata w wiedzę, teorie i praktykę ale przede wszystkim bardzo szczęśliwa ze mogłam w nich uczestniczyć i wiele wynieść. Mam nadzieje ze zobaczymy sie wkrótce
- Joanna

★★★★★
Kasia jest fantastyczna osoba, wybierając się do niej, człowiek na pewno wróci zadowolony z wiedzy jak i atmosfery. Przy bardzo przyjacielskim nastawieniu przekazuje ogrom wiedzy jak i własnego doświadczenia. Motywuje do pracy i pokazuje, że marzenia się spełniają. Baaaardzo gorąco polecam pod każdym względem, nie można wrócić nie zadowolonym od Kasi
- Izabela

★★★★★
Witam, Kasia jest sympatyczną osobą która ma wielką pasję i chcę się tym ze wszystkimi podzielić. Jest cierpliwa, dobrze potrafi przekazać swoją wiedzę którą ma bardzo dużą. Jeżeli szkolenia z paznokci to tylko u niej! 🙂 polecam ją bardzo gorąco!!!
- Emilia

★★★★★
Witam serdecznie, jeśli szukasz osoby która pomoże Ci nauczyć się stylizacji paznokci to świetnie trafiłeś 😉 Polecam serdecznie Kasię, na szkoleniach panuje miła atmosfera bogata w wiedzę i różne ciekawostki ułatwiające pracę stylistki paznokci. Co mi się podobało to materiały pomocnicze, wszystko dokładnie opisane więc gdy czegoś nie zapamiętasz to zawsze możesz zajrzeć i już wszystko wiesz 😉 Kasia ma pasję z którą chętnie z nami się podzieliła i odrazu chce się więcej i więcej, to mobilizuje do dalszych działań by tworzyć tak jak ona tak piękne pazurki 🙂 Pozdrawiam
- Dorota

★★★★★
Było to moje pierwsze szkolenie ze zdobień ale na pewno nie ostatnie! Dzieki Kasi poznalysmy masę technik... chciala bym miec taka sama wyobraźnie by umieć stworzyć takie cuda! 😀 Polecam
- Sandra

★★★★★
Jestem MEGA zadowolona po szkoleni u Kasi .Myślalam ze YouTube i Google przekazuje wystarczająca wiedzę ,byłam w błędzie.Wystarczającą wiedzę przekazuje Kasia
- Honorata

★★★★★
Szkolenie u Kasi to są dni których nigdy nie zapomne. Tak ciepłej , miłej ,kochanej i sympatycznej osoby nie spotyka się codziennie , Wiedza przekazana profesjonalnie, Odpowiedzi udzielone na każde zadane pytania czasami kilka razy na jedno i to samo , Dużo śmiechu jak i skupienia , Tak jestem szczęśliwa i chcem jeszcze więcej ,Kasiu jesteś mistrzynią w tym co robisz i rób to dalej bo takich ludzi nam potrzeba. Już się nie mogę doczekać kiedy znowu będę mogła pouczyć się pod Twoim czujnym okiem. Dajesz mi moc do dalszego działania ) Ja już tęsknie,do zobaczenia
- Basia

★★★★★
Wspaniale szkolenie Kasiu, czuje ogromny niedosyt , po prostu mi malo,chce jeszcze I jeszcze, wspaniale przekazana wiedza I super atmosfera , buziaki I oby do nastepnego szkolenia
- Justyna

★★★★★
Bardzo perfekcyjnie przygotowane szkolenia. Gorąco polecam.
- Anna

★★★★★
Kasia- chodząca perfekcja! Posiada ogromną wiedzę techniczną i potrafi ją przekazać, co jest bardzo ważne ,cierpliwa i przesympatyczna!! Szkolenie przebiegło w super atmosferze. Grupa dwujęzyczna ogarnięta przez Kasię wzorowo!! Bardzo się cieszę, że mogę się od niej uczyć! Do zobaczenia w grudniu
- Marta

★★★★★
Super leuke cursus vandaag gehad ! Heel veel geleerd. Echt een top nagel styliste!! Heel erg bedankt en het was super gezellig
- Romana

★★★★★
Po dzisiejszym szkoleniu , chce Wam polecić Kasie ,pełen profesjonalizm , miła atmosfera . Jestem bardzo zadowolona , to najlepsze szkolenie na którym byłam do tej pory
- Monika

★★★★★
Vandaag super leuke workshop gevolgd bij Kasia. Veel nieuwe technieken en informatie. De volgende afspraak staat alweer in de agenda.
- Immy

★★★★★
Aardige persoon en een geweldige professional. Dank je wel, Kasia. Heel blij om je te ontmoeten!
- Svetlana

★★★★★
Kompetencja i życzliwość , szybko i ze zrozumieniem przekazana wiedza
- Agnieszka

★★★★★
Pelen profesjonalizm ! Kasia doskonale i dokladnie wysztko tlumaczy, pomaga i doradza, jej oko czuwa nad wstystkim. Moje pierwsze szkolenie u niej i na pewno nie ostatnie 🙂 Polecam z calego serca
- Paulina

★★★★★
Super szkolenie, Polecam.
- Ilona

★★★★★
Profesjonalizm na wysokim poziomie! Było to moje pierwsze ale na pewno nie ostatnie szkolenie z Kasią 🙂 przekazuje nie tylko sporo wiedzy, ale dzieki Kasi mozna również nabrać wiecej wiary w siebie. Gwiazdek daje 6, bo 5 to za malo
- Marta

★★★★★
Kasia jest doskonałym instruktorem. Pełen profesjonalizm przede wszystkim. Szkolenie przerosło moje oczekiwania. Cała masa przekazanej wiedzy i przecwiczonych zagadnień praktycznych. Wracam do pracy naładowana nową energia 🙂 czekam na nowe szkolenia z Kasia 🙂 Polecam!
- Anna

★★★★★
Chciałam bardzo ale to bardzo gorąco polecić wam dziewczyny -Kasię jeśli chodzi o szkolenia. Wczoraj byłam na indywidualnym po długiej przerwie i powiem wam Kasia dala mi wiatr w żagle. Jest ciepła i życzliwa, bardzo dobrze tłumaczy i spokojnie. Jest szczera co ja osobiście sobie bardzo cenie.Ma dużą cierpliwość i ogromny talent GORĄCO OOOOOOO POLECAM
- Joanna

★★★★★
Super workshop gehad ... Duidelijke uitleg .. Veel geleerd ..! Heerlijk lunch gehad ... Echt top en vooral veel aandacht vakwerk super om van zo'n vakvrouw een workshop te krijgen ..!
- Moniek

★★★★★
Al meer dan een jaar kom ik bij Kasia voor mijn nagels, kwaliteit, creativiteit en ook gezelligheid. Ik kom altijd blij en tevreden weer thuis na een behandeling. Bedankt Kasia, je bent een hardwerkende ondernemer met gevoel voor je vak!
- Yvonne

★★★★★
Enorm goede kwaliteit nagels, wat jij kunt bedenken kan Kasia maken. Leuke omgeving en een vriendelijke nagelstyliste die haar hart in haar werk stopt. Een echte aanrader!
- Cynthia

★★★★★
Vandaag een leuke cursus gehad van een enthousiaste Kasia. Ik heb veel informatie gekregen in een gezellige maar toch professionele setting. Alles was tot in de puntjes voorbereid.
- Agnieszka

★★★★★
Een vakvrouw die kwaliteit levert en haar werk op en top doet en heel veel creatieve ideeën in huis heeft, woon nu zelf in oost Groningen maar kom graag voor mijn nagels naar Kasia
- Ria

★★★★★
Nette goeie gezellige nagelstudio! Levert altijd super kwaliteit en neemt ook echt de tijd voor je!
- Marja

★★★★★
Sinds een halfjaar kom ik bij Nagelstudio Kasia voor mijn nagels. Kasia is in mijn ogen een hardwerkende onderneemster, die ruim de tijd voor je neemt en nauwkeurig te werk gaat. Kasia weet waar ze over praat en voorziet je van alle informatie en adviezen. Heb je vragen of problemen dan reageert ze snel en gepast. Persoonlijk vind ik Kasia een leuke, lieve en spontane vrouw, die echt zorg draagt voor jou nagels. Ik zou haar dan ook zeker aanraden!
- Rianne

★★★★★
Zeer tevreden, kasia werkt netjes, hygiënisch, secuur, precies en met passie. Ze doet altijd een stapje extra om ervoor te zorgen dat je nagels keurig netjes verzorgd zijn en blijven! Waar ik bij vorige stylisten altijd lucht en beschadigen had, heb ik dat nu Niet meer! Ik ben heel blij met kasia!
- Jeanine

★★★★★
Super service en een super leuke meid. Ik ben helemaal blij!
- Evelien

★★★★★
Super mooie nagels en goeie service
- Sandra

★★★★★
Ik ben helaas maar één keer geweest toen mijn vaste styliste met vakantie was. Prachtige gelnagels, goed van vorm en houdbaarheid, en wat een geweldige nailart maakt deze dame!!! 100% aanrader, maak snel een afspraak.
- Heleen

★★★★★
goede kwaliteit nagels. Kasia is erg creatief en maakt altijd mooie nagels.
- Marjan

★★★★★
Professioneel, gezellig, vriendelijk, geïnteresseerd. Zomaar wat woorden die bij Kasia passen. Ook het resultaat is keurig!
- Alwina

★★★★★
Leuke meid die heel nauwkeurig te werk gaat, ben heel tevreden met mijn trouwnagels, helemaal super!! Thanks Kasia!!
- Ellen

★★★★★
Kasia is een hardwerkende, enthousiaste onderneemster die weet waar ze mee bezig is. Ze is creatief en uiterst nauwkeurig. Daardoor levert ze ontzettend goed werk. Ik ga iedere keer weer helemaal blij en tevreden de deur uit! En daarbij is ze ook nog eens hartstikke gezellig
- Tilly

★★★★★
Erg gezellig en super goede kwaliteit. Mijn nagels hebben er 2 maand op gezeten.
- Jacolien

★★★★★
Tot nu toe 2 keer geweest en zeer tevreden, ook tussendoor een reparatie gehad zonder problemen. Ga zo door Kasia
- Rianne

★★★★★
Kasia heeft mijn bruids make-up en mijn nagels gedaan, ze kwam zelf met super leuke ideeën zoals mijn nagels heeft ze zelf ontworpen passend bij mijn jurk. Ik was zeer tevreden!
- Annemiek

★★★★★
Heb een perfectie training gevolgd bij Kasia en weer veel geleerd. Kasia legt alles goed en duidelijk uit. Ik kom zeker nog eens terug. Ook de lunch was top. Nogmaals bedankt Kasia
- Anneke